Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2008 00:04 - 24 май ден на Българската писменност (все още без ADSL)
Автор: 0pex4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2008 00:26


Ура. Исках да отида на манифестация, но се успах :)))). Сега малко ме е яд, ама малко. Проблемите на учителите са ми много близки, не че имам нещо общо с професията, съчувствам им - работата им е ужасно тежка.... Мани тия мисли, не им е тук мястото... 

Та успах се аз и чак към 4 ч. изплувах на хоризонта. За да не съм капо, реших да си купя знамемнце. Едно с братята Св. Кирил и Св. Методий и едно Българско. Е да де, ама Българското го исках платнено. Зазяпах се по размерите и открих с разочарование, че еднакъв размер знаменце на Европейския съюз струва 2 лв., а родното ми, свидно, Българско е само 1.50 лв. Реших да негодувам и запитах продавача ЗАЩО, който иначе изглеждаше като рокер токущо загубил мотора си на някакъв комар. Отговора беше повече от отчайващ: "Понеже за да се изработи Европейското знамеце ползвали по-сложна технология, заради звездичките"... Хм?! Добре де, казвам аз, не е справедливо, от къде на къде Европейското по-скъпо, обидно е (за мен). Пича вдига рамене, а аз добавям, че държа да сподели мислите ми с тоя, който му продава знаменцата. Не че ще го направи, кой знае какви проблеми си има човека, пък и какво ли е виновен... По-късно вечерта развявайки знаменцето полегнала пред ТВ-то се замислих за Технологията и открих, че звездичките на синьота знаменце се правят с щампа, трудно ще да е. А Българското го залепят - бяла лента за зелена и червена. Ленти и лепило. Но все тая - има начин Нашето Знаме да е по-скъпо от Европейското... Хайде стига, извинявам се, че ви надух главата с тия знаменца.

Срещи от днес - Попаднах случайно и на абитюренти - около 30-40 броя. Сладури ми се видяха. Тази година явно се носят рокли с цепки отпред на лявото бедро стигащи до бикините. Другия тип рокли са надиплени като водорасли и са с корсет завързан озад с хиляди връвички. Имаше и едни с голи гърбове. Много хубави цветове и материи. Сред мъжете (ако мога вече да ги нарека така) преобладаваха черни костюми. Два-три действително ми харесаха, бяха много оригинално съчетани с ризите. Богати абитюренти, щастливи родители, усмихнати минувачи - това ми хареса.

Храни от днес - Все още нямам апетит. Все пак днес се насилих да изям един шоколад Милка. При условие, че го обожавам, не ми достави очакваното удоволствие. 
Череши и ягоди на корем. Кисело мляко. Втори опит с лютеницата, неуспешен :((.



Тагове:   още,   май,   ден,   ADSL,   писменност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: 0pex4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14316
Постинги: 5
Коментари: 1
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол